Monday, April 01, 2013

cinta kau dan aku


-cinta kau dan aku-



heh!
terbeli jugak novel ne
adoii
naseb la satu jer
huhu
x baca lagi
buy kt Kinokuniya,Suria KLCC



close up please
haha





tergerak hati nak beli sbb x tgk pn crita ne kt TV1 stiap mlm Khamis n Jumaat 10-11 pm
skang just ada 2 episod je lagi before habis
alalalala
cita dia best!
huhuhu
tapi saya x tgk pn..
last week sempat jugak tgk
tue pn cousin nk tgk sbb dia mnt sgt
hahaha

okeyh


sedikit ringkasan
means saya ambek dr blkang buku
sinopsis
haha

"Apa jadi driver?Hei Risya,dah tak ada jawatan lain ke kat tempat kerja Milah tu sampaikan jawatan driver pun kau terima?Dah-dah,balik kampung aje.Tolong mak kat warung lagi bagus.Apa kau ingat,kau tu jantan ke.Nak jadi driver," marah Mak Timah.



"Kalau saya katakan saya tak kisah untuk memperisterikan awak?Dan saya juga sebenarnya sudah mula menyukai awak,adakah awak akan berubah fikiran dan menerima saya?"soal Farish Hakimi dengan wajah serius.



"Sayang,dari hati yang tulus abang nak beritahu sayang yang abang sungguh bahagia dapat menjadi suami sayang.Abang harap,Risya boleh terima abang dalam hidup Risya.Percayalah,abang ikhlas mengambil Risya sebagai isteri abang."


owrite..dats all!

No comments:

Post a Comment